Wednesday, April 13, 2011

:)

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang....

apa khabar semua.fuhhh.ni yang paling gila kot aku buat.lama gila aku xhupdate blog weh.bukan taknak hupdate tapi kebizian yang melampau menghalang aku nak update.aku bukan tak bukak blog.tipula kan.tiap kali aku tekan google chrome mesti aku tekan dashboard.tapi apakan daya.aku hanya mampu nak stalk blog orang lain.blogwalking tanpa tinggalkan jejak.sebab aku tau kesian orang nak datang balik kat blog aku.tengok-tengok blog da lame xberhupdate.cian kat dorang.so aku stalk dari jauhla.banyak cite sebenarnyer aku nak cecite kat blog ni tapi tak tau nape xterluah-luah pon.sekarang aku tengah bersedia nak hadapi final.next week dah study week.jumaat test 2 geology.tapi aku harem tak study ape lagi.bukan xmahu tapi aku pening kepala gila kot.(tipooo).sumpah.nak tidur takleh.nak makan boleh pulak.tadi pening-pening pun sempat lagi aku masak ayam masak tomato,telur dadar dan sayur kacang buncis masak kicap berkahwin dengan telur.nyum2.sedap tau(hampeh puji masakan sendiri).

actually,tadi housemate keluar.dorang ade tanya nak tempah mcD ke tak.mula-mula siap tempah nak makan Bigmac tapi tiba-tiba aku cancel.wahhh.sungguh tak percaya.nak tahu tak kenapa aku cancel last minute??.gara-gara pokai dihujung bulan la ni.hehehehe.jimat punya pasal beb.sanggup aku cancel makan makanan peberet aku tuh.takpela.lain kali kan boleh beli lagi.aku ni sebenarnya bukan jenis nak berkira sangat pasal makan ni.lagipun McValue Lunch.bapela sangat kan.tapi sebab dah masak kot kat rumah.buat apa nak membazir.tak baik membazir tau.

oklah.dah banyak sangat aku membebel.kbai.

SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

No comments: