Saturday, March 5, 2011

aku sumpah...

salam semua...
moga hepi2 slalu..
arghhh..
tyme aku ngah menaip entry ni sumpah aku ngantok gile...
mata dah macam kura-kura xcukup vitamin
setelah berfoya-foya dan berjimba kat BP tadi..
papepon edisi membiak lemak2 kat McD tadi akhirnya berjaya..
balik2 ngantok..
nasib xterus tido..
kalo x memang lemak 2 membiak dengan pantas skali..
sampai umah jer aku ngadap laptop..
padahal bukan buat ape pon on9..
pastu nampak kat boomark perkataan "dashboard"
baru aku ingat..
upanya aku ade blog..
hahaha..
sumpah wei aku bz..
xsempat nak update blog..
keje banyak..
sampai nak dating pon kene curi2 mase..
siyes aku rindu nak berblog balik..
apakan daya..
gua xmampu..
guan insan yang lemah..
sebab gua lagi suka tido dari pandang laptop yang menyakitkan mate..
tipu...
gua suka blogging..
tapi sumpah xde mase..
kalo ade orang keje updatekan blog orang bagus gak kan..
owhh..
2 sangat mustahil..
kalo die update blog aku sape nak update blog die kan..
xkan pak cik tempe umah jiran sebelah jambatan...
mestilah x..
kla..
jari da lenguh..
mate da ngantok..
chow dulu..
salam...




SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

No comments: