Monday, February 21, 2011

tips elakkan kulit berminyak dan kering..

salam semua...
arini aku nak review sal satu produk nie..
memang berkesan dan dijamin..
mula2 aku xpenah cuba produk nie..
but mase dah pindah umah sewe ade akak yang sewe
sekali ngn kitorang kenalkan produk ni kat aku..
patotla aku tengok kulit die bersih semacam jer..
die hujung minggu jer mesti pakai benda alah nie..
jeng2x..
korang mesti nak taw kan ape name produk 2...
aku pakai pon sumpah ase best giler..
b4 ni kulit aku jadi kering sampai menggelupas..
kalo pakai bedak kompem nampak menggelupas..
pas da pakai mmg kulit ase licin dan lembut...
ni hah produk die...
-
-
-
-
-
-
-
-
-

*bedak kulit rambai...
die macam kunyit..
tapi kasar macam beras kene blend..

cara pakai:
letak dalam bekas...
bubuh air..
dan sapukan pada muka..
seluruh badan pon boleh termasuk bawah lengan....
boleh hilangkan sekali daki2 kat badan korang tu..
bagi kering pastu baru bilas..

korang boleh dapatkan kat kedai2 jamu..
aku pon xpasti nak beli kat mane sebab akak ni beli kat kelantan...
dalam plastik besar lak 2..
selamat mencuba..
aku just nak kongsi2 jer..

perempuan xleh lari dari kecantikan

SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

6 comments:

effa_dila said...

si ayu ayu bertambah ayu. ;)

Nur Yana said...

penah baca kt blog sapa nth dia cakap bnda alah nieh ada jual kt mydin gak.. haha.. n org tuh pown ckp bnda nieh bagos.. hahaha

ayuyusoff said...

effa:makcik effa pon ayu..

ayuyusoff said...

as:cubala as k..

Alynna said...

wah, info berguna..
=)

ayuyusoff said...

alynna:yups...tryla