Friday, February 18, 2011

aku pon nak banner cantik..

salam semua..
skang bawu siap mendobi..
penat tol..
arini sesi membasuh shawls...
aku ase da macam nak jual shawls lak..
hahaha.
kelas rini kol 3..
so bolehla nak ngemas2..
ari sabtu sesi menyiapkan assignment n ari ahad rehat..
boleh dating kan hencik sayang lame2..
hoorey...
eh..nape ase xde kene mngene ngn tajuk entry aku nie..
ade2..
sebenarnyer aku nak sangat banner yang cantik..
mmgla aku taw ayeem ayam wat rm10 jer..
tapi bagi aku rm10 sangat bermakna..
kene berjimat cermat tok mase depan..
apekah???
hehe..
xpela..
biala banner xlawa yang penting blog lawa..
chow..

*jual2 shawls..
murah2..


SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

7 comments:

Sofiayantie said...

alololor kesiannya dia nak banner yer.. hehehe.. tapi akak order kat ayeem laa.. :)

Sang Gabriel said...

aku pon nak tapi aku sgt malas dan kedekut

ayuyusoff said...

sophia:2la...nak blaja dulu..ayu suke mencuba..ayeem soh blaja tutorial die..

N said...

kak mas tkr link ke blog ni? ptutla snyp je. awt? dah folo! ;)

ayuyusoff said...

naf:heheheh..blog dulu xbest..ade stalker yg jge tpi ken org..lagpon ingat blog ni approve girls jer..

nadeyra said...

Plan ari ahad yang best tu~ Tumpang date sekali bole ? Hee :P

ayuyusoff said...

nadeyra:jom2..hehe