Thursday, February 10, 2011

i adore them....

salam semue..
eventhough esok malam ade test math IV..
aku masih ade mase nak type entry..
sebab aku bosan sangat ngadap number nie..
kalo ade orang leh studykan tok aku ok gak kan..
ade x alat or cip yang leh install dalam kepala hotak aku nie..
kalo ade best gak 2..
xpayah aku nak study susah payah kan..
btw...
setiap orang mesti ade impian..
or idaman..
or cita2..
or kemahuan...
dalam hidup aku banyak benda yang aku inginkan..
tapi mungkin ade yang da tercapai..
but masih banyak yang belum tercapai lagi....
sampai aku jadi letih nak tunggu...
bilela it gonna b happened...
aku sangat inginkan DEKAN..
but still sipi2...
susah tol nak capai dekan..
hidup aku mesti camtu..
1 markah lagila nak dapat A..
SPM aku target dapat ..... A tapi dapat ...... A..
Muet aku lagi 1 markah nk dapat band ......
semunyer sipi2..
mungkin belum sampai mase..
tapi perasaan aku sangat teruk..
selalu merasakan diri malang..
Ya Allah..terasa diri nie kerdil sangat..
aku selalu merasa rendah diri...
camne nak buang perasaan nie..
aku sangat inginkan KECANTIKAN..
baik luar mahu dalam..
aku slalu merasakan diri aku xcantik..
xkene itu ini..
tapi patutnyer aku bersyukur...
Tuhan jadikan aku cukup sempurna..fizikal dan mental..
hingga boleh melanggka ke universiti..
aku selau merasakan diri aku menyusahkan orang lain..
terlalu berhati dalam menjaga hati orang walopon hati terluka...
aku sangat inginkan KEKAYAAN..
tapi aku taw kaya xkan bawa kita ke mane2..
tapi aku masih jeles kat orang yang kaya...
pandai..
cantik..
tapi aku taw dalam kelebihan ade kekurangan..
bila da kaya aku lupe diri..
kejar glamour...
dedah sane sini...
Oh Tuhan..
jauhkan diri aku yang jahil nie dari kejahatan..
bila aku pikir balik aku suke diri aku...
sebab selagi kita xsuke kat diri kita sendiri..
orang lain xkan suke kat kita...

pengajarannya:BERSYUKURLA DENGAN APA YANG ADA...

aku syukur ade parents,pemily yang sayang aku..
hencik boyfie yang tersayang..
kawan2 kat sekeliling aku...
cume aku je yang kadang2 lupe sekali kita sayang orang..
10 orang sayang kite..
tol x???


SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

2 comments:

Cik Suheela said...

sama lah kita. esok i pon ade test tapi i ada masa updat belog T_T

ayuyusoff said...

hehehe..:)