Tuesday, February 8, 2011

hidup aku makin complicated..

salam readers..
pekabo sume..
hope hidup korang epi2 jela yek..
xmo sedih2..
tension2..
tapi tipula kalo xpenah ase tension..
ase down..
ase sedih seumur hidup kan...
hidup aku skang da makin complicated..
subject makin susah...
keje makin banyak..
yang penting penat ngn badan same naik..
2 yang masalah..
aku da kehilangan berat badan lama aku..
walopon masih ideal aku xsuke badan aku yang skang..
camne nak kurus balik nie..
nafsu makan sejak balik dari kampung bercambah2..
any idea???
hahaha..
aku pon xtaw..
sampai search kat intenet camne nak kurus..
tapi macam takut lak ngn orang yang kurus sangat..
nampak cam orang sakit lak..
masalahnya aku syukur ngn diri aku sekarang..
tapi system kat dalam perut yang xberapa nak berfungsi ngan btol..
hahaha..alasan...
orang kata makin tua makin banyak masalah yang kita akan tempuhi..
memang aku tengah tempuhi..
dengan masalah transport ke kelas..
hope hajat nak berkereta tercapai..
hihi..
doakan aku k..mak aku da bagi lesen...
tapi tunggu tuan besar yang bagi lesen..
masalah perasaan pon same..
nape aku sekarang sangat sensitif dalam semua hal..
help me pliz..
dulu sangat berhati waja..
sekarang touching lebey..
mahu jadi ceria seperti dulu..
haha...
bakor je perasaan tu..
chow...:)

aku masih 20..chewah..


SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

4 comments:

najwa said...

salam..
waktu study mmg biasa camtu dik..
berat badan turun naek mmg normal lah msuk list tension kaan..xD
prob dik ni lbey krg akak gak..tension subjek susah,transport..
yang penting kita kena pikir cara nk catch up suma masalah kita tu...Allah kan ada..=)
*sory dah termerepek panjang2..tapi siyes,from akak.chill okeh!=)

ayuyusoff said...

maceh kak najwa...saya terima nasihat akak 2..2la..dok kat u ni macam2 yang kita akn lalui..2 semua ujian keimanan kite dari Allah...:)

Asri Alam said...

aku tah sangka yg kita sebaya

najwa said...

betul.sama2 dik.=)