Tuesday, December 13, 2011

berat turun 3kg...Alhamdulillah..moga misi tercapai...

Assalamualaikum..

dear blog tersayang.siyes arini aku tak ada mood lansung nak ke kelas setelah ma,pakcik,maksu dan makteh berkampung kat rumah sewe malam tadi.walaupun berhimpit-himpit tapi kami semua memang tak kisah.sedari kecik hidup keluarga aku memang sempoi.kitorang memang dah bese susah and tido berhimpit-himpit.miss u mom...:)

owh..tu bukan point yang aku nak cakap.tadi balik kelas direct pegi bayar duit moto n singgah farmasi jap.housemate aku sakit perutla pulak.then kat dalam farmasi tu ade penimbang.ape lagi.pegi menimbangkan dirila.then..wallahhhhhuuuu...3 kg turun dari XX kg.memang xsangkela kan.memang time aku diet minggu lepas turun 2 kg.tapi minggu ni aku melantak jer.dah kelaut pon diet tu.stress gamoknyer.patutla semalam mase makan mak aku cakap aku macam makin kurus.tambah pulak time nak dating ngn encik sayang sabtu lepas aku pasan yang baju lame aku dah padan n longgar.Alhamdulillah.

xpyah nak diet sangat k.yang penting kesihatan kene jage.bagi aku produk 2 sume xpenting.sebab korang sendiri tahu ape yang diet yang terbaik tok diri korang.kalo korang paham maksud sebenar diet tu korang akan paham cmne nak kurangkan berat badan tanpa produk mahal2.sebab aku dah mmg praktikkan dah.n its work!!!!

SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

4 comments:

KJK ✿✿ said...

chaiyokk lha akk :D ske entry nie .. :)

chEntA said...

like..tak perlu diet sgt..
=)

ayuyusoff said...

zieyha:hehehe..thanx dear..

ayuyusoff said...

chenta:taw xpe..actually diet 2 mengamalkan pemakanan yang sihat.tu jer..