Saturday, December 24, 2011

will be mine soon..InsyaAllah

salam..
xbanyak benda nak cakap harini.sumpah bosan buat keje sepantas mungkin dengan harapan dapat balik kampung esok dengan tenang.so balik sini tak payah nak serabutkan kepala dengan assignmnet diwaktu study sumpah.sumpah aku benci kalo study week aku diganggu dengan macam2 keje.so xde ape pon aku nak tulis.cuma nak bagitau makhluk Tuhan yang comel ni akan jadi milik aku xlame lagi.habis jer final cepat2 nak curi benda ni.hehehehe,actually beli dari salah seorang senior aku.COMEL KAN SI CHIKU nie.ni name yang senior aku bagi.tapi kalo aku dah beli aku nak letak name lain yang glamer sikitla.RARA KE.BEDAH KE.TEMAH KE.hahahahah.:)sumpah excited gila nak bele benda alah ni.1st time kot.sape2 yang pernah bela rabbit silalah bagi tunjuk ajar k kat sayer..thanx:)kbai.



SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

1 comment:

Anonymous said...

im nk 1....