Tuesday, December 13, 2011

maybelline baby lip balm yang best

Assalamualaikum dan selamat pagi

pagi-pagi ni memang xde mood lansung nak wat asemen.mood malas menghantui di pagi selasa ni.lepas minum vico segelas cepat2 naik bilik konon-konon nak abiskan lipat baju yang sebakul tu.apa punya anak darala.hehe.sekurangnya aku masih ada perasaan rajin tu.walau selalu terbantut bila menghadap laptop.hihihihi.

korang dah try belum pakai maybelline baby lip balm ni.sumpah best kot.aku berani jamin memang best.yela.bibir aku yang selalu menggelupas bak delima merekah ni lepas je pakai kulit2 kering tu terus jatuh dengan sndiri.pergh!!ayat xboleh blah.kira boleh buang kulit2 kering kat bibir dengan kadar yang segerala.bibir rase seksi n mungil jer bak angelina jolie kot.hahhaa.marila beli beramai2.aku dah macam pomot iklan maybelline je kan.tapi mane taw maybelline nak wat aku jadi model bibir dorang.model bibir bukan sedare kepada justin biebir taw...no..no..no..


SUKE ANGKAT IBU JARI!! ^______^

6 comments:

Unknown said...

owh tak pernah try pun tapi memang nampak macam best..packaging dy cantik..hihi

ayuyusoff said...

Finaz:tryla..best..hihi..packaging pon cantik..

KJK ✿✿ said...

trimas syorkan .. bibir zieyha pon slalu mngelupas .. hehe :D

ayuyusoff said...

zieyha:hehe..tryla yunk...

acanmunie said...

best ehh? dia ada color, or just natural and akan turn kan bibir jdi pink sendiri?

ayuyusoff said...

xde colourla yunk..tapi kalo pakai bibir akan smooth jer